مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: به منظور تسهیل خدمت رسانی و ارتباطات مؤثر و همچنین افزایش رضایتمندی کمشنوایان و ناشنوایان سامانه اشارک راهاندازی شده است.
به گزارش ندای غرب به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان همدان دکتر فریبرز نیاستی گفت: به منظور تسهیل خدمت رسانی و برقراری ارتباطات مؤثر و همچنین افزایش رضایتمندی کم شنوایان و ناشنوایان سامانه اشارک راهاندازی شد.
دکتر فریبرز نیاستی، مدیرکل بیمه سلامت استان همدان در این زمینه اظهار کرد: درگاه ارتباطی جدیدی برای برقراری ارتباط دو سویه و خدمترسانی به افراد ناشنوا و کمشنوا تحت عنوان سامانه اشارک رونمایی شده، این سامانه در حال خدمترسانی (خدمات مشاوره و ارائه خدمات غیرحضوری) به این گروه از بیمه شدگان عزیز است.
وی ادامه داد: مخاطبان میتوانند از طریق صفحه اصلی پورتال رسمی سازمان بیمه سلامت ایران به درگاه ارتباطی « اشارک » دسترسی پیدا کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به افزوده شدن امکانات هوش مصنوعی به پورتال سازمان بیمه سلامت ایران تأکید کرد: مردم و همچنین افراد ناشنوا میتوانند با کلیک روی آیکون اشارک در پایین صفحه به لینک https://caic.ihio.gov.ir مراجعه و به صورت تایپی سوالات و موضوعات بیمهای خود را با سامانه پاسخگویی مرکز امور مشتریان و اطلاعرسانی مطرح و پاسخ خود را از هوش مصنوعی یا کارشناسان بیمه سلامت ایران دریافت کنند.
وی یادآور شد: این موضوع کمک شایانی به افراد کمشنوا و ناشنوا در تعامل دو سویه با سازمان بیمه سلامت ایران خواهد داشت.
نیاستی خاطرنشان کرد: راهنمای بهرهبرداری از این درگاه ارتباطی در صفحه اصلی سامانه درج شده است.
تمامی حقوق این سایت محفوظ است.