ما درشبکه های اجتماعی
تلگرام: @nedayegharb اینستاگرام: @nedayegharb ایتا: @nedayegharb روبیکا: @nedayegharb

پاسخ هوش مصنوعی به ۵۲ درصد تماس‌های ورودی سامانه ۱۲۲ در استان همدان

پاسخ هوش مصنوعی به ۵۲ درصد تماس‌های ورودی سامانه ۱۲۲ در استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در نیمه ابتدایی سالجاری حدود 53 درصد از تماس های مشترکین شرکت آب و فاضلاب با سامانه 122 توسط ماشین‌های خودکار، پاسخ داده شده است.

 

به گزارش ندای غرب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ فرهاد بختیاری‌فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: در شش ماه ابتدایی سالجاری ۳۹۹ هزار و ۱۱۶ تماس توسط سامانه ۱۲۲ برقرار شده که ۹۰ درصد تماس ورودی، شش درصد تماس خروجی و چهار درصد تماس ازدست رفته بوده است.

بختیاری‌فر با اشاره به ثبت ۳۵۸ هزار و ۸۴ تماس ورودی در این سامانه، تصریح کرد: ۱۶۸ هزار و ۹۸۲ تماس توسط کارشناسان و ۱۸۹ هزار و ۱۰۲ تماس توسط ماشین‌های خودکار، پاسخ داده شدند.

وی ادامه داد: ۶۸ هزار و ۱۷۵ تماس معادل ۵۴ درصد مربوط به اطلاع‌یابی از زمان قطعی آب، ۳۱ هزار و ۱۲۸ تماس معادل ۲۴ درصد مربوط به درخواست امور مشترکین، ۱۳ هزار و ۶۵۱ تماس معادل ۱۱ درصد مربوط به حوادث آب شهری، ۱۰ هزار و ۲۲۵ تماس معادل هشت درصد مربوط به حوادث آب روستایی و ۴۸۱۲ تماس معادل چهار درصد مربوط به حوادث فاضلاب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ تعداد ۲۵۷ هزار و ۲۷۷ تماس اطلاع‌یابی در این مرکز ثبت شده است، خاطرنشان کرد: شهرستان همدان بیش از ۶۱ درصد از تماس ها را در ارتباط با حوادث و درخواست ها به خود اختصاص داده است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*