ما درشبکه های اجتماعی
تلگرام: @nedayegharb اینستاگرام: @nedayegharb ایتا: @nedayegharb روبیکا: @nedayegharb

برقراری بیش از ۱۹۷ هزار تماس توسط سامانه ۱۲۲ آبفای همدان در پاییز ۱۴۰۳

برقراری بیش از ۱۹۷ هزار تماس توسط سامانه ۱۲۲ آبفای همدان در پاییز ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برقراری بیش از 197 هزار تماس توسط سامانه 122 در پاییز سال 1403 خبر داد.

 

به گزارش ندای غرب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ فرهاد بختیاری‌فربا اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سه ماهه پاييز سال جاری، بیش از ۱۹۷ هزار تماس ورودي و خروجي را در سامانه تماس ثبت کرده كه از اين ميان ۴۵ درصد به كارشناسان پاسخگويی متصل شده و ۵۵ درصد به صورت ماشینی، پاسخگویی شده است.

بختیاری‌فر پیرامون موضوعات تماس‌های دريافتی متصل به كارشناسان، تصریح کرد: ۳۲ هزار تماس برای اطلاع‌يابی از قطعی‌ها و پيگيری موارد گذشته، ۲۲ هزار تماس برای پیگیری امور مشتركين و ۱۴ هزار تماس مربوط به حوادث و اتفاقات بوده است همچنین تعداد ۱۰۰ هزار تماس نیز در زمينه اطلاع يابی، بدون نياز به كارشناسان پاسخگويی شده است.

وی ادامه داد: از ۲۲ هزار درخواست مشتركين كه به مركز ارتباطات رسيده است، بيش از ۲۰ هزار تماس بلافاصله و در زمان پاسخگويی با مشترك به نتيجه رسيده و كمتر از هزار تماس، نيازمند بررسی كارشناسی و زمان‌بر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۴ هزار تماس درخواست رفع حوادث آب و فاضلاب شهری و روستايي در سطح استان، تعداد ۱۲ هزار تماس مربوط به حوادث شبكه و انشعابات آب و ۱۸۴۲ مورد درخواست رفع گرفتگي و شكستگی فاضلاب بوده است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*